Länge sedan sist

Nu var de riktigt länge sen jag skrev här och det var ett helt år sedan jag låtse sidan.
 
Satt igår och läste gamla inlägg. Många känslor som väcks till liv. Men ändå är jag glad över att jag har dokumenterat lite under min resa så man kan gå tillbaka och läsa (har även en annan sida jag skrivit mer personligt i)
Men sista inlägget jag skrev hade jag skrivit strax innan kälargottet, och måste bara nämna att jag tog mig igenom de. Dock var de nätt å jämt, men jag gjorde de! Annars hade jag de lite sesådär med träningen under sommaren, Jag och Stellan kom igång och sprang väldigt bra där innan loppet och under sommaren, Klarade även springa min första mil. Yeeeey. Men sen kanade allt. Tappade motivation helt. Men nu är jag igång igen, och har till och med köpt gym kort för ett år frammåt. så nu jäklar blir de fit for fight.. eller så inte. Men nu är jag riktigt pepp och de känns faktiskt bra :)
 
Vad händer annars? sitter och hoppas på att jag ska få börja floristutbildning i slutet av januari i Nordvik. blir att pendla och sova borta på veckorna, men dom har den närmsta utbildningen så de är bara att tack å ta imot om nu Umeå vill köpa utbildningen åt mig.
Men jag håller tummar och tår.
 
Jag som jämnt har massa B-C och även D planer i vanliga fal har inte alls tänkt på vad jag ska göra om jag nu inte skulle kunna gå utbildningen. Bara att hoppas att något ställe tar imot en utan utbildning för jag vill helst inte gå till något annat jobb. Men jag tror helt enkelt att jag får vänta och se vad som händer och sker. :)

Mina kommentarer
Postat av: emma

Äntligen carro!! :) nu får du uppdatera ofta så jag håller koll på dig borta i umeå:) PUSS

Svar: Ska göra ett försök ;) pusss
Carolina

2013-11-19 @ 23:50:27
URL: http://Emmaasandstrom.blogg.se

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0