Uppdatering!

ja nu har den här bloggen stått stilla väldigt länge, mycke pågrund utav att jag har haft så mycke inom mig som inte går att förklara och inte heller finns att dela med.
Men nu blir de ett nytt försök för jag vet hur skönt de är att få skriva ifrån sig någonstans för min egen skull.
 
Blev iaf så att vi flyttade till Umeå och de går mycke bättre än vad jag hade trott. VI fick tag på en lägenhet uppe på Ålidhem. Vilket innerbär att jag åker igenom sjukhusområdet varje dag när jag ska till jobbet. Men de har blivit som en storts terampi. varje gång ser jag ju mig själv flintskallig och sitter i rullstolen. ( mycke för att den här tiden för ett år sedan gick jag inte mycke själv då de hade varit operation + cellgifter tätt inpå varandra. )
 
Men något som stärker en väldigt mycke är att jag nu har slagit mitt rekord och sprang 4 km igår!!!! kanske inte låter mycke i era öron, Men jag är nöjd med tanke på vad jag orkade för ett år sedan eller bara för 4 månader sen. Nu är jag alltså halvvägs till mitt första mål. För lite drykt ett år sedan när jag och stellan satt i bilen och kollade på när alla sprang källargottet, bestämde vi oss för att nästa år är de vi som kör de. mitt mål var alltså att ta mig igenom 8km slingan, springande eller gående jag ska iaf ta mig igenom de!
 
Praktiken går bättre och bättre iaf, fick fortsätta här på interflora vilket är sjukt kul. känner verkligen att jag hittat rätt syssla för mig. har också utökat med 2 timmar till per vecka så jag hoppas snart att jag kan utöka med en till arbetsdag per vecka.
 
Idag är jag ledig iaf, vilket är rätt trist i sig då jag varken känner någon här eller vet vart så mycke ligger. så får se hur jag ska pyssla ihop den här dagen, en promenad och ut till intersport i Edsboda hade jag tänk mig iaf. Ikväll är de dags för träff med ung Cancer också. Träffade dom första veckan då jag flyttade upp hit och de är så sjukt trevlig och roligt att sitta och få dela med sig och höra deras historier. Och vad dom känner och hanterar allt nu efteråt. Känner att de är väldigt givande att få prata med andra som har varit med om samma sak.
 
Nä på med träningskläderna och ut i finvädret var de ja.

Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0