When we stand together

Förra veckan stod vi i Globen skrek till "when we stand together"! De var helt magiskt, helt sinnes sjukt! Så många år vi lyssnat på dom. De var alltid deras musik som spelades när vi for upp till Umeå för behandlingar och vi lovade varandra att vi skulle se dom tillsammans. De sjukaste var att vi hade tänkt åkt till London för att se dom för vi hade missar helt att dom skulle hit till Sverige! Haha.

stannade i huvudstaden till fredan, då jag han med en heldag med min gamla sambo Malin! Så roligt att träffa den tokan igen! På kvällen gick vi och kollade på magic mike! Alla tjejer måste bara se den filmen! Tror aldrig jag skrattet så mycke på en bio någon gång.

Måste bara skriva en sak! Försäkringskassan..... Ja nog kan jag inte säga som alla andra om att dom är skit, för jag har fått värdens bästa handläggare! Hon gör allt så mycke lättare för mig och jag slipper ha panik över skit saker! Hon är fan guld värd!


Mina kommentarer
Postat av: Magda

Las Vegas 21 Juni var det ju vi skulle åka på.. inte London ;-)

2012-09-20 @ 16:46:45
URL: http://maggiehoo.blogg.se
Postat av: TJA!

Tycker du ser riktigt cool ut i din korsta frisyr, satsa på en frän rockigt kort kaxig frilla iställe för det där långa håret..Du ser skitfrän/läcker ut nu Carolina!!!

2012-09-25 @ 11:39:28

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0