Första efterkontrollen i Umeå!

Ligger uppe på pasient hotellet nu, skönt att få slippa sova och vara på sjukhuset när jag inte måste. Äntligen går de att slappna av lite, kunna gå runt utan att må illa av lukter som påminner en. Att slippa höra ljudet av dropp ställningarna. Usch gillar inte alls de här, vill att de ska vara imorgon eftermiddag så jag får hoppa in i bilen och gasa hemåt.

Imorse gjorde jag PET-ct, gick väl bra? Hatar att dricka de där vattnet, egentligen smakar de nästan som vanligt vatten, men när jag gjort den där undersökningen dom andra gångerna hade jag cellgifter i kroppen som gjorde att de smakade metall och äckligt, vilket gjorde att huvudet spelade ett skvatt och gjorde att de smakade exakt så. Men undersökningen är gjord och de är jag glad över.

Imorgon blir de tidig morgon då de ska duschas och sedan vara på avdelningen 07.30. Då jag ska få "sömnmjölk". Som en narkosläkare sa till mig när jag skulle få de första gången. Man sover hur skönt som helst av de, när man vaknar vill man bara somna om, haha :)
När under Undersökningen är gjord och jag har vaknat igen ska jag prata med min huvudlärare (hon som gör undersökningen också) sen hoppas jag att vi får fara hem!!


Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0