La-di-di-do

Vart älgjakt för hela slanten i helgen, rätt kul att det är andra året irad jag följer med exakt samma helg.. Vart en väldigt lyckad helg, då de gick väldigt bra för både far och son Eriksson på älg fronten... jäkligt spännde måste jag säga att de va, kanske ska ta de här med jägarexamen på allvar snart?
Var iaf sjuk skönt och mysigt att följa med dit en helg.

Efter jag kommer hem idag ifrån jobbet åker vi iväg och skriver kontrakt för lägenheten vi tackade ja till i fredags. Kan inte förklara hur sjukt skönt de känns att vi äntligen ska få en "riktig" lägenhet. dock är de inte som tex denna (http://hemnet.sfd.se/BildLista/Default.aspx?objgid=OBJ28647_1125680194) men den var riktigt fräsh och nyrenoverad i alla rummen.

Nu ska jag försöka stå ut sista 30 min på jobbet innan jag dör av min ångest... förr ett helt år sedan strosade jag runt på barcelonas fantastiska gator och stränder och utforskade staden tillsammans med min lill Elle som jag saknar såå....


Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0