Perfekt dag!

En väldigt hoppfull och glad Carolina sitter här må jag säga. Lön+lägenhetvisning+en hel helg i Offerdal väntas= perfekt fredag/helg Och på allt de så har jag ännu mer plus i kanten då de nu är bestämmt och bokat att den 3:de Oktober får jag komma in på rugginstitutet i sundsvall, blir sjukskriven från jobbet i en månad och får vara där och träna upp mig så jag förhoppningsvis klarar mer än en timme på jobbet utan att vika mig dubbel av smärta. efter den månaden stå de hårdträning på schemat för hela slanten.

Så om ett halv år är jag den nya pippi som är starkast ivärden och kan lyfta hästen med pappa på.

nu är det bara 5 timmar kvar till lägenhetvisning. LÄNGTAR!


Mina kommentarer
Postat av: emma

hahah, ja faktiskt! jag hoppas för guds skull att dom har glömt bort de där:P vart ska du titta på lägenhet då:)?

2011-09-27 @ 12:04:44
URL: http://saema.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0