Första veckan - check

Fredag, och jag har precis ( eller ja, någon timme sedan) landat hemma i Hoo efter en händelserik första vecka på rygginstitutet. många nya intryck och ett väldigt gott smakprov på vad som komma skall dom närmsta veckorna. och mycke lovande måste jag säga att de känns att vara. Kan inte förklara vad glad jag är som fått den här chansen, detta är något jag verkligen behöver. dock fick man ju svart på vitt att man inte är i samma toppform som för 4 år sedan då man spelade fottboll och tränade varje ledig minut. Men detta gjorde ju även att jag fick ett mål att sträva efter. Känner mig otroligt taggad att fortsätta dom här tre närmsta veckorna som jag ska tillbringa min vardag på Ryggis.
Till veckan som kommer hoppas jag att man får mer tid över så jag kan träffa min lilla Elin något. men har ändå mycke planerat på kvällarna. middagar och bio och även en del träning ska hinnas med. ja de är inte som rena spa resan jag är på utan de är en heldel träning och teoripass jag också är på. så hela dagarna är fullspäckade.
Nu tror jag att det är dags för mig att tacka för denna fredag och krypa till kojs.

Mina kommentarer
Postat av: emma

hahah ja det var så jäkla roliga tider det! vi måste träffas oftare och sen ska vi ta och dricka tillsammans när jag kan! för det var ju verkligen år och dar sedan:( <3

2011-11-01 @ 10:10:55
URL: http://saema.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0