awesome

helgen har awesome. Ifredags kom lillasyster och hennes kompis in till mig. Så vi och Jonas gick på Bodaboo, sen vart de svulla chips och prat till natten. I lördags visade de sig att de inte gick någon buss hem för knattarna. Så efter mycke om och men så hittade vi ett tåg som gick till Ånge så på mindre än 10 min han vi springa ner till tåget stationen. och dom han precis på tåget.

Dock ångrade jag starkt att  jag släppte iväg dom på bssen då de resulterade till att jag vart helt själv den lördagkvällen. Tände ljus och kollade på Lagely blond. vaknade senare av att en full Stefan K Eriksson ramlade in igen dörren och flummade på och låg och små fnittrade hela natten.....

i Söndags blev de en riktigt slö dag. tog mig iaf en promenad bort till Dan och Sandström för att hämta bilen och åka och handla. Sen blev de proffs kok i köket med fru stellan. tacopaj med finfin sallad till. kunde inte ha sutte finare i magen.

ikväll blir de korpen innebandy, får se om jag vågar hänka på C1 och va med grabbarna eller om jag bangar som förra gången... alltså detta med innebandy är verkligen inte min grej. inte ens när jag jag sjunger: jag är målvakten inteligenta söta, den otroliga och genomblöta. bäst i värden jag släpper inte in ett mål, för jag har helt enkelt superkontroll.
Dock ska jag inte vara målvakt. men tror jag får springa och nynna på dne låten som min kära flickvän sanna skrev ihop en gång i tiden då vi var små knattar  .  ;)

men nu SLUTAR JAG! hörs hane hej!


Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0