Forum helgen

Måndag, ny vecka och nya utmaningar. Men min kropp tror ja skippar de där med utmaningarna för denna vecka. helgen var rätt hård, fast sinnessjukt rolig med dom skönaste människorna. dock var man lite väl sliten igår så fick bli badet och sedan beck till de blev natta.

I Torsdags for även jag och Stellan och hämtade oss en varsin skoter. Har dock inga bilder på någon an dom. Men blev en Lynx rave 550 -09 för mig och en Skidoo summit 600 -08 fast uttagen 09 åt Stellan!
Är så sjukt nöjd med köpet fast det sved i plånboken. Så ja tack, snön är hjärtligt välkommen nu.

Igår hittade pappa ett gammalt bord som morfar hade gjort. ska försöka få hem de till Hoo och rusta upp de lite! vill känna närheten av morfar hemma i lägenheten lika mycke som jag känner den hemma hos mamma, så ska ta med mig möblerna till stan som morfar har gjort till mig. Finns inte ord till hur mycke jag saknar min älskade morfar.

Nu återstår bara 15 min av denna arbetsdag innan det är dags att fara hem och ta tag i hemmasyslorna. Veckohandla, damsuga och tvätten står på schemat. Hoppas nu bara att tvättstugan är ledig ikväll. Glömde bort att boka denigår..


Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0