Vissa stunder kan det kännas ensamt

Vad är de med mig?

Hela gymnasiet var jag en ensam varg, älskade att vara ensam. Att bara krypa ner under filten med en bra film, tända ljus och äta nå gott.. Ja jag älskade faktiskt att vara själv, var bäst på att hitta fina ursäkter till att slippa åka någonstans...

Nu idag, sedan jag åkte till barcelona och kom hem hatar jag att vara själv, mår sjukt dåligt och blir rastlös och vet inte alls vart jag ska ta vägen... just idag har jag haft en sån dag, haft värdens energi, myror i bena... jag verkligen hatar att vara själv.

måste hitta något att gör nu, aaaa, hatar helger nu för tiden, känns som att jag inte hinner göra något, för i min tanke är de hela tiden att allt tar för lång tid så jag hinner inte innan jag börjar jobba. men gaaah klara inte att vara själv, kul att just idag så är båda syrorna borta, mamma och pappa hos grannen och firar han och ingen jäkel verkar vilja hitta på nå.

Nä detta går inte, Musiken skruvas därför upp på max och jag dansar loss på köksgolvet medans jag ändå ska plocka undan maten.


Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0