Underbara helg.

Jag älskar den här känslan. känslan som kryper i kroppen, jag älskar att trivas och just nu trivs jag så sjukt mycke. Jag njuter för varje sekund i mitt liv just nu.
Helgen har tillbringtas på jobbet mestadels men har haft fin besök av, Sandström, Jennie och Nicke där hela tiden, spelat kloter, spelat kort, kollat på film. Dom kom även hit till Hoo i går på dan och grillade och hängde innan de var dags att åka på jobbet. Slutade inte fören 2 i natt men efter de följde nicke och sandström med hem på kvällsfika och snackade ända in på morgonkvisten då solen sken så fint över bergen och genom skogen.
Idag blir min slö dag, suttit ute i solen och mått gott, och åker in till stan ikväll. Sitter även och läser och drömmer om min båtluffing i de grekiska öarna... just i detta nuet lutar de mycke åt att de ska få bli min nästa resa, hade varit sjukt härligt. ingen som vill hänga med?

Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0