sov gott♥

Hur kan allt gå så fruktansvärt bra medans så sjukt mycke hemskt händer hela tiden? jag förstår inte hur livet kan va så hård, så orättvis och full med smärta.
Jag kommer för alltid komma ihåg dig som den roliga och alltid spred så mycke glädje. Du var tinntinn och du hade din milou. ja allt var som de skulle vara, så jag ser inte den här meningen alla påstår. jag kommer aldrig glöma sista kramen jag fick av dig, när du sträckte fram armarna, och kramde mig så hårt medans du hade de stora lättnade leendet.. Du kommer föralltid finnas i mitt minne älskade morbror♥

Nu ska jag samla mina tankar, vänta på att mamma ska komma hem och sedan bege mig in mot Östersund senare ikväll.


Mina kommentarer
Postat av: emma

<3<3, vad tråkigt att höra:( tänker på dig och familjen. finns om du vill prata.<3

2011-03-09 @ 16:41:46
URL: http://saema.blogg.se/
Postat av: Linnea

<3<3

2011-03-09 @ 21:50:38
Postat av: emma

Carro, jag hänger inte med. Vad är det som har hänt? :O Din morbror som bor i stan eller har din mamma fler syskon? Hemskt ur som helst. Usch vad mycket som har hänt kring dig nu, vad himla tråkigt... :'(

Glöm inte att jag finns ifallatt du vill prata eller bara träffas och ha kul om du är i sundsvall någon gång :)

2011-03-25 @ 10:55:37
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0