This time, this place

Vårkänslorna börjar verkligen kika fram, hela veckan har de varit riktigt fint väder och helgen verkar även också den fortsätta vara lika fin. Så dagen började med grillning och mys med Stern, Stellan och Nicke.

Nu sista veckan har de hänt mycke, jag har provjobbat på posten i östersund och fått jobb där fram till sista maj, överlycklig. Så nu har jag börjat flyttat in till östersund för första gången i mitt liv och de känns helt underbart roligt. äntligen får jag bo nära mina fina vänner.

I morgon bitti klockan 6 på morgon var de tänkt att jag skulle börja min resa till mitt älskade Barcelona för att hälsa på i 11 dagar, men efter allt som hänt nu sista tiden bestämde jag mig för att hoppa över denna resa, jag får helt enkelt göra den när de blir ett bättre tillfälle fast att jag hade sätt framimot att gå runt på mina fina gator, fina stranden och träffa alla underbara där nere. men som sagt så får de bli när de passar bättre...

Ja fast att livet inte blir som planerat så är de bara att göra de bästa utav situationen. och det är precis de jag ska göra just nu.. Leva för att varje dag ska bli ett härligt minne.


Mina kommentarer
Postat av: olivia

jag saknar dig! ses någonting snart taaack.

2011-03-21 @ 10:26:19
URL: http://oliviabe.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0