This ain't a song for the broken-hearted

Äntligen kan jag säga att min prestationsångest bleknat och jag är fullproppad med idéer och energi och kärlek och allt det där som är fint och bra och härligt.. Ja just nu känner jag mig så otroligt glad och trivs där jag är just för tillfället... (eller ja, såklart med vissa undantag).

Jag jobbar väldigt mycke och även kan unna mig till en viss del. jag lever alltså ett liv ja kan tänka mig leva ett tag framöver. Men det som verkligen får mig att spara och vrida och vända på allt ät att jag vet attjag har  mycke att se framimot nu framöver.. blandannat tar jag ut min lilla mini semester som består av 4 dagar i huvudstaden för att träffa syrran, så idag efter jobbet åker jag direkt till sundvall och hoppar på tåget till la Stockholmo.

allt är så sjukt bra just nu, och de blir bara bättre när jag har mycke att se framimot som jag vet komma bli ett underbart minne för livet. Känns bra att jag vet vad jag vill just nu, att jag har några framtids planer, men ändå kan ändra dom under tiden. 

nä nu ska jag återgå till jobbet, och ladda för underbara dagar som väntar i Stockholm..

Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0