bra dag!

Idag drog jag med mig grabbarna på en skotertur.. blev bort mot kälarne i total snöstorm och genom blöta sjöar. men sjukt mysigt med grillning (om man tar bort all rök man fick i ögona) En ritigt bra dag blev det iaf, men skapligt mör i kroppen nu efteråt. men de ska ju kännas också att man kört över 8 mil så ;)

sitter nu och tänker över mitt liv, funderar vad som komma skall, vilka äventyr som ska komma här näst. men just nu känns de riktigt vindstilla på den fronten, har några små planer, men något sätter imot att jag inte ska hoppa på skepet. men de är inte lätt att veta om man ska följa med magkänslan alla gånger. sist jag gick imot den blev de ju jäkligt bra? just nu vill jag sopa bort alla planer, dra till barcelona och fortsätta leva livet precis som jag slutade det.

nä usch de här blir man ju bara snurrig i huvvet av, nä en lång skön dusch och film på mitt lilla loft låter fullkomligt strålande :)


Mina kommentarer
Postat av: Anonym

klart du ska åka tillbaka till bracelona. man märkte hur bra du mådde där:)

2011-01-06 @ 22:34:43

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0