Här finns så mycket vackert som jag inte kan se..

Nu har jag verkligen insätt hur tråkigt det är här på hammarn när alla kompisar beger sig in mot östersund för en jobbvecka. Visst har jag insätt förr hur de är när alla åker ifrån mig (eftersom jag aldrig bott på samma ort som min "gamlavänner" på nästan 4 år) men då har ju även jag också förflyttat mig vidare till en annan ort där jag har mina andra vänner. men nu är man här i lilla hoobyn där de bara är jag, mitt loft och min film...........

Denna vecka hoppas jag iaf att jag har rätt mycke att göra på jobbet... de värsta jag vet är att känna att jag inte gör någon nytta, då jobbar jag häldre arslet av mig på ett skitgöra än att gå runt och bara låta tiden slinka förbi. Så denna vecka vill jag ha jobb, jobb jobb, och även att anki ska börja jobba så jag får börja besöka henne på morgona med ett rejält träningspass.

kanske ska ta och övertala mig själv att inte känna att allt är meningslöst här utan en period i livet då jag kan varva ner och komma på vad jag vill göra i livet...... eller nä lät för tråkigt. något annat får de bli att försöka tänka på så jag står ut att vara här.

Mina kommentarer
Postat av: emma

Jag vet precis känslan att känna att man inte har någon kvar på hemmaplan, att man är själv med typ teven eller datorn :/



Ska du sälja lägenheten i sundsvall eller är det något jag har fått för mig? :P

2011-01-17 @ 18:02:09
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/
Postat av: emma

svar: Okej, vad jobbar du med nu? :)



Ja, men vad bra att ni fick den uthyrd ett tag till med nytt kylskåp och allt ;) Fick hon också hyra den möblerad eller? :)

2011-01-20 @ 17:28:24
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/
Postat av: emma

svar: Men vad spännande :D

2011-01-23 @ 12:29:59
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0