You left us too early....

Jag trodde aldrig den här dagen skulle komma, du skulle ju finnas där för alltid. min sista kram jag fick ge dig igår när jag skulle lämna dig där du låg. På något vis kände jag att de var sista jag fick ge dig. Jag ville aldrig släppa taget. När jag var vid hissen och tårarna började falla hårdanre ner för min kind, var det bara en take i mitt huvud... att jag ville bli liten och krypa ner i sängen bredvid dig och hålla om min älskade morfar, min kära vän.
Jag hade så mycke jag skulle vilja talat om, men min röst svek mig, jag kunde inte, jag höll dig hårt i mina armar.... men gud vad arg jag är på mig själv att jag har så svårt att säga de jag jag känner inom mig. Allt du betyder för mig, allt du gjort för mig, jag har så mycke att tacka dig för... men morfar i ditt sinne du visst de väl?

Jag ångrar så mycke jag skulle kunnat gjort annorlunda, så många gånger jag haft chansen att kommit och hälsat på er, men gud, de är så lätt att tänka så här nu, men jag kan inte sluta straffa mig själv för att inte ha tagit mer tid till dig.

Men snälla gud, vad händer nu? vart ska jag ta vägen? för mycke ha hänt nu så jag vet varken ut eller in. Jag vill göra som jag alltid ha gjort, men jag vet att jag inte kan fly den här gången. Jag vet att jag måste finns här för min familj, för jag vet vad som komma skall.  men jag orkar inte, jag går itu....

jag har suttit hela kvällen för att hitta din text i en låt. Men det är för svårt, det finns inga ord som räker till. Det ända jag får till är små meningar jag hittat lite här och där. kanske jag någongång får till min egna text av de?

Jag gruvar mig så för att gå upp och sova själv på mitt loft.. men jag vet att de är lika bra att kämpa på ifrån början. för allas skull, jag måste va stark.

jag är så glad att jag fick va hos dig din sista dag, att jag var den sista som fick ge dig en kram... jag älskar dig för alltid och jag vet att du står och väntar på mig när min tid är kommen..

Jag vet hur väl du trodde på att livet redan är förbestämt när den är över, när de är dags att flyga vidare, men när vet jag att de är min tur, när får jag komma upp till dig?

Jga orkar inte de här, jag går itu!!!!!


Mina kommentarer
Postat av: Linnea

<3<3 Han vakar över dig Carolina, han finns alltid med dig! De betydde nog mkt för han att du va dit igår!

Älskar dig <3

2011-02-01 @ 23:10:32
Postat av: emma

vad tråkigt det som hänt:( tänker på dig och familjen. finns alltid här om du vill prata.<3<3

2011-02-02 @ 00:05:34
URL: http://saema.blogg.se/
Postat av: olivia

<3

2011-02-02 @ 10:24:56
URL: http://oliviabe.blogg.se/
Postat av: emma

Carro... :'( <3

2011-02-02 @ 11:47:52
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0