Tredje advents helgen.

Helgens planer var ifrån börja, Sundsvall,  träffa tjejerna och Veronica Maggio. men biljetterna var slutsålda och jag tappade då lusten. Blev istället en lugn och mysig helg i staden. Julklappsshopping på lördagen, och de flesta julklapparna är nu klara.. blev även lite julklappar till mig själv hähä. påkvällen gjorde vi gomat och sedan ner till Pause och fika med underbara vänner. Ronny och Ragge fick sedan avsluta våran dag. 

Igår vaknade både jag och Stellan med ett leede på läpparna, gjorde oss iordning och åt frukos, hoppade in i bilen och gasade bort till offerdal för att provköra våra skotrar. Kan ju iaf säga att vi båda var som ett barn på julafton. Nu villl jag ha mycke snö i skogen och frysna sköer, fint väder och ledighet!


Mina kommentarer
Postat av: Anonym

JaG önskar mig den middagen och en tur på vrålåket i mellan dagarna:) ;)

2011-12-14 @ 00:16:45
Postat av: Sandra - mamma till två små troll

Men mums så god middagen såg ut :)

Och bilderna på skotern, ahh.. Vill ha bra vinterväder nu. Mera snö. Och lite minus så det blir bra före. ^^

2011-12-15 @ 08:55:05
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0