when you dream there are no rules

14:37Magdalena Larsson
Men då du kommer hit kommer jag ju ha lägenhet så då ha jag gjort skitgörat igen så kan du bara glida in i en snygg lägenhet
14:38Carolina Larsson
älskar att jag jämt få åka på räkmacka efter dig! :)
14:39Magdalena Larsson
det kommer vända ska du se! Snart har jag gjort mitt
Då ska dy bygga en sommarstuga som vi kan ha tillsammans (där jag bara kommer och går när jag vill å du ordnar allt). Vi ska åka på resor (där du bokar och betalar, jag bara åker med) Hästar vill jag ha sedan oxå så då får du fixa två stora hus nära varandra så vi kan ha ett stall som du sköpetr(jag kna bara rida)
Om jag får ungar tar du hand om dom när dom är sjuka, vill ha skjuts, jag ska på fest osv.
Min blivande man sover hos dig då han ha druckit, jag har tjejfester osv


Tror magda har missuppfattat några saker här? ;)

Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0