En dans på rosor

Måndag, och ännu en ny, lååång vecka framför mig. Denna vecka jobbar jag sent. till och med helt själv på teknik/spärrhävning... :( komma känna mig ensam utan alla kollegor som man kan fråga om hjälp av stup i kvarten, hehe.

Denna dag har verkligen känns lång då jag hoppade in och började jobba 08.10 och efetr de har allt bara strulat för mig, min dator skulle omintralleras efter jag har fått utbrott på den nu i en månads tid. Så medans skulle jag sätta mig vid en annan plats och jobba vid, provade två datorer men inget ville fungera som jag ville. så efter ungefär 1½ timme fick jag gå tillbaka till min plats där den här datorn fortsatte krångla oh ville tydligen inte istrallera windows 7..... aja vad gör man, inte min dag iaf..

I helgen blev de mycke skoj iaf. förfest spelet, fylla, älgwraps, dans, presedenttalet, grillat, mer fylla, såpbandy, ännu mer fylla och jag gifte mig, så här med så är jag den 15 i hela sverige (?) som heter Gisseldahl ;)

Detta förklarar yran rätt bra ;)


Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0