Barcelona-ona-ona

hur ska man förklara hur de känns att vara här då? förvirrande och en konstig känsla i kroppen men ändå väldigt najs.... ja ungefär så.
kan faktiskt erkänna att de var en gnutta svårare att flytta hit än vad jag hade trott att de skulle bli. men hoppas på att de bara är för att allt känns så nytt här?

men nu efter vi har gått runt och kollat runt områderna här så börjar man faktiskt hitta lite vart man håller hus. har även varit och kollat på Camp nou... om jag inte får med mig någon som vill se en hemma match där, så går jag själv. för de är klart som korvspat att jag ska se minst en match. skiter i om jag blir pank efter de.

nu längtar jag bara tills vi ska få våran lägenhet och börja jobba så man får in vardagen lite.. måste ju börja ställa om sig nu, eftersom dom varkligen inte äter då vi gör de osv. så nu är man helt slut efter en hel dags promenad runt massa gator här i barcelona. så tror de blir till att krypa ner och krama kudden så man är pigg till första jobbardagen i morgon!

Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0