År tvåtudentio

Under detta år har det hänt så sjukt mycket. både väldigt hemska och lesna saker, men också väldigt glada och underbara saker.

Detta år har verkligen testat mitt psyke väldigt mycket, men jag har växt så enormt som person och jag har lärt mig sjukt mycke saker.

Men min största förlust var när Lindholm gick bort. hela värden kändes rasa samman och allt kändes meningslöst.

Men fast han inte var med oss längre fortsatte tiden gå, jag tog klivet ur mitt skal och bosatte mig i barcelona, la spania för ett tag. och verkligen satte mig på mitt störta test någonsin. men är väldigt stolt att jag kan säga att jag lyckades bra.

ja detta var de stora delarna vad som hände i mitt liv under det här året. men två personer jag vill tacka så oerhört micket till är Elle och kate. utan er hade inte det här året blivit så bra de verkligen blev!


Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0