Stor lättnad

Nog var de riktigt skönt att sätta sig i bilen igår och gasa hemåt.

Grejen var att jag har varit så sjukt nervös inför den här kontrollen just för att sist jag gjorde en PET-ct så såg dom någon "förändring" bakom livmodern som gjorde att några läkare trodde de var en spridning på cancern, men dom blev misstänkta då inte värdet visade de. Så min huvudläkare trodde de var en blodsamling efter operationen. Och ville då att jag skulle komma och göra en extra undersökning(den jag åkte upp för nu) för att ta reda på hur de va.

Och med stor lättnad kan jag säga att min läkare hade rätt! Så sjukt skönt. Stor klump försvann ifrån mitt hjärta och jag kan känna mig lugnare nu framöver. Och få fortsätta ha efterkontroller i Östersund framöver. Vilket är sjuuuuukt skönt! Slippa den där avdelningen jag låg på, slippa lukten.... Ja nog kan jag leva med att aldrig behöva vara där igen iaf ;)

Är hemma i hoo nu till lörda då vi styr mot Offerdahl och hoppas på jaktlyckan!


Mina kommentarer
Postat av: Ninni

Men vad skönt att höra finaste Carro! <3

2012-09-07 @ 10:27:04
Postat av: Mona

Såååå UNDERBART :) Stora kramar till dig <3

2012-09-10 @ 10:21:40
URL: http://monizz.blogg.se

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0