Port-a-cart

Imorse tog dom bort porten, hade begärt sövning. Men de fans ingen tid på operationen för de på länge så dom bokade in mig på lokalbedövning istället. Var så sjukt jäkla rädd och de kändes inte alls okej att dom skulle skära och sy medans jag var fullt medveten, de sitter fortfarande kvar så mycke i huvudet sedan förra gången.

Men dom gav mig en lätt sövning som gjorde att jag inte var medveten om vad som hände, kom bara ihåg viss ord dom sa under tiden. Men huvudet var helt borta.

Så nu känns de jätte bra och jag är riktigt glad att jag fick som jag ville :)

Fick åka upp till gynmotagningen (mitt andra hem) medans jag vaknade upp. Men jag klarar verkligen inte av att vara där längre, lukten, minnena, allt sätter stopp. Så jag fick åka hem tidigare än tänkt. Vilket var skönt!

Efter jag kom hem bäddade jag ner mig nästan på en gång, gjorde lite lunch innan bara eftersom jag fastade i morse. Sen dess har jag legat här. Svider i såret och hatar lukten av plåstret och spriten dom gjorde rent med som bara gör att jag vill slita bort de. Men ska försöka låta bli ;)

Men nu är den iaf borta :)


Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0