Blondi igen!

Förra veckan blev de ett stopp i Sundsvall då de var dags att bli blondin igen! Kan inte ens förklara glädjen att få fixa med håret igen, de betyder ju så sjukt mycke för en, mycke mer än vad man tänkt på tidigare. Så att få sitta där i frisörstolen igen var riktigt kul men även väldigt nervöst. Men jag gillar resultatet. Mitt hår växte ju ut och blev mörkare än vad jag hade innan så de var skönt att få lite tillbaka av sin gamla stil, iaf hårfärgen. Och måste ju säga att jag börjar gilla de här korta håret mer nu när man kan göra lite frisyrer ;)

Innan Maria och jag gasade vidare mot la Stockholmo så gick vi ut och luncha med morbror och vickie (självklart var de hon som fixade håret på mig) på värdens goaste thai resturang :)

Blev även likis med morbror ;)


Mina kommentarer
Postat av: Ninni

Så fin! <3

2012-10-07 @ 10:34:06
Postat av: Veronica

Precis, så fin! Du passar faktiskt i kort hår också tycker jag :)

2012-10-07 @ 14:35:24
Postat av: Veronica

Precis, så fin! Du passar faktiskt i kort hår också tycker jag :)

2012-10-07 @ 14:35:24
Postat av: emma

Underbart carro :')

2012-10-08 @ 21:40:54
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se
Postat av: Magda

Sjukt vad lik varandra ni är!!!!

2012-10-09 @ 16:16:14
URL: http://maggiehoo.blogg.se
Postat av: emma

Du var så fin i håret=) och ja jäklar vad lik ni var:)

2012-10-10 @ 12:56:47
URL: http://saema.blogg.se

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0