Promenad runt Hoobyn

Tredje dagen i rad som jag och mamma har promenerat runt byn. Ska försöka göra sånna här små promenader varje dag, så länge jag mår så här pass bra i kroppen de vill säga. Måste ju börja någonstans ned träningen, så det här blir en bra början innan jag kan börja med lite små övningar hemma. Känner mig så otroligt pepp på att träna upp kroppen nu och kunna gå tillbaka till mitt liv helt.

Jag saknar dig, oss, allt!


Mina kommentarer
Postat av: Eruuka

Det glädjer mig att se att du mår bättre Carro! Kämpa på, du är en sann inspirationskälla! All lycka!

2012-05-23 @ 00:49:58
URL: http://www.eriikanu.blogspot.com

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0