Vill kunna leva i mina drömmar

Denna behandling tog verkligen på min stackars kropp. Vilket blev ett extra dygn uppe i Umeå efter att ramlat ihop i dagrummet. Men nu har jag fått tillbaka
D så pass mycke kraft att jag iaf kunde gå ut och sätta mig i solen med familjen. Dock backen upp till huset igen var mitt träningspass iaf. Helt sjukt att mina muskler har försvunnit så pass mycke redan.

I fredags var de två månader sedan hela den här mardrömmen började. Har redan gett bort två månader av mitt liv till cancern. Men nu är jag iaf snart halvvägs igenom den här skiten sen ska jag leva livet och verkligen ta igen varje sekund som cancern tog ifrån mig. För framtids planer/drömmar kan jag säga att jag har gott om, de är de sista som komma lämna mina tankar.
Går inte en dag innan jag tänker till baka på Barcelona och bara fantisera om andra fantastiska länder. Att bara få släppa allt och få flyta in i mina underbara tankar där bekymmer inte existerar. Den där perfekta härliga känslan att få upptäcka och utforska nya häftiga saker. Surfa, dyka, segla, klättra.... Ja mina drömmar är verkligen att få se vad värden har att erbjuda. För cancer och sjukhus är inget jag vill tro att mitt liv är menat för.
Nej nej, Jag ska uppleva mina drömmar och de vet jag att jag någon dag framöver ska få göra.


Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0