Eter operationen

Ska försöka ta dom sista krafterna när nu och skriva en rad eller två. Operationen i onsdags gick bra, som jag får tacka alla gudar för. Mina första frågor när jag vaknade till va, 1. har jag stumi nu? 2. Har jag ingen äggstocken kvar? Dessa frågor ställde jag säkert 5 gånger innan jag hade fattat att de hade verkligen gått så bra. (vågade inte känna själv påmagen om de fans någon påse där)
Mådde inte så bravefter operationn, precis som d brukar va, men efter dag tremärkte vi att min rygg bedöving läckte ochvde förklarade ju till stor led all min smäerts jag hade haft. Men Nu några dagar senare mår jag väldigt mycke bättre. Börjat gått med en gåställning och börjat få i mig nå smuler till mat., så ett litet plus i kanten till mig förtjänar jag allt.
Dock lyckades jag få en propp i lungarn efter operationen, men varit på undersökning för de och har nu syrgas den mesta tiden och får blåsa i en fiska en gång i timmen. Så hoppas de släppersnart iaf.
Var på en liten längre runda idag när jag skulle gå, så vi gick och hälsade på på bb som ligger avdelningen bredvid då vi fick träffa en 3 timmar gammal kille, så sjukt liten, hur vågar man ens hålla i den? men förstås blev man ju heltförstrollad hur otroligt söt och liten han var........ (dock inget jag planerar för stundennpå dom närmsta 10 år)
Nä nu ska jag sova innan dom kommer in för nästa rond.

Mina kommentarer
Postat av: Ninni

Som jag har sagt hela tiden, Du är en fighter Carro! Bamsegrattis i efterskott älskade jänta!

2012-03-27 @ 08:01:42
Postat av: anneli

duktig du är carro!! =)

2012-04-02 @ 11:25:38

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0