Glädjetårar

Jag är verkligen fri ifrån den här hemska mardrömmen nu, denna dag(onsdas) som kändes så sjukt länge till har nu passerat och jag ska nu starta nästa resa i mitt liv.
Jag själv har inte insätt att jag är klar med alla behandlingar och faktiskt är Cancerfri, jag är inte längre Carolina tjejen som har cancer. Utan jag är Carolina tjejen som övervann mot denna idiotiska sjukdom. Men jag har en stor känsla utav att de komma dröja länge innan jag verkligen kan tänka just så, att jag vann den här fajten. för allt är så svårt att inse just nu.

Men jag kan säga att jag är spänd på förväntan vad livet nu kommer att forma sig till. För jag har fått en helt annan syn på saker och ting. Jag kan uppskatta små saker som jag i vanliga fall tog förgivet och inte tänkte särskilt mycke på. Nu ska jag äntligen få komma tillbaka till den vanliga vardagen. Få börja leva mitt liv som jag vill ha de och framför allt så ska jag få flytta in i min underbara lägenhet igen med den underbaraste pojkvännen.

Som jag har skrivit förut, framtiden är ett oskrivet kapitel och de är bara den som kan besvara alla frågor. Och nu är jag redo för att njuta och uppleva alla härliga äventyr som livet ska gå bjuda på.


Mina kommentarer
Postat av: Johanna S

Du är så jäkla duktig tjejen! :D

2012-06-02 @ 11:39:02
Postat av: Eruuka

Underbara nyheter! Så jäkla stark du har varit! Fantastiska du! Jag är så himla glad för din skull Carro och all lycka i framtiden!

2012-06-03 @ 20:18:49
URL: http://www.eriikanu.blogspot.com

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0