Denna ständiga otur

Gick iväg till doktorn imorse för att dom skulle kolla på hudförändringen jag har i huvudet. (min läkare i Umeå hade redan kollat på den och sagt att jag skulle ta bort den efter behandlingarna och innan håret växer ut igen) läkarn sa att han förstod varför jag ville ta bort den och fixade en akut tid på engång. Gick in i operationsrummet och la mig på britsen, är egentligen sjukt skraj för sånna saker och ville helst springa där ifrån innan dom skulle börja skära i mig i bara lokalbedövning. Men denna gång ville jag få bort den där så sjukt gärna så jag bet ihop och la mig ned så fint. Han började rakabort mina små stackars fjun jag fått på huvudet (bara på ena sidan runt knölen) och kommer på sedan då han ska börja ge mig bedövningen att jag går ju på fragminspruta alltså blodförtunnande och kan då inte skära bort den där då de kan riskera att de blir svårt att få de att sluta blöda....

Så de var bara vända på klacken och gå därifrån med ännu mindre hår och kan ju säga att jag var/är sjukt besviken...


Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0