Framtiden är ett oskrivet kapitel

Att allt kan förändras helt över bara några minuter, är helt ofattbart men de är just de som hänt. Hela livet vändes upp å ner och just nu sitter jag i en sitts jag aldrig trodde jag skulle sitta i, iaf inte på dom närmsta 40 åren.

Men detta komma bli bra, Har värdens bästa vänner, familj och släckt vid min sida. Och framför allt har jag underbaraste Stellan och Magda vid min sida hela tiden.
Vi är nu i trygga händer och behandling ska börja i morgon, är skit nervös vad som komma skall men just nu är de bara att vänta och se.
Tiden tills nu har jag varit i en bubbla, inte förstått vad som har skett, men nu har snart alla pusselbitar fallit hos mig med. Tiden från och med nu och ett bra tag framöver gäller de att ta hand om mig själv i första hand, så till er få själar som läser så får ni ursäkta om jag kanske inte finns där för er till 100%. För i denna stund går all min energi till mig själv.
Ja framtiden är verkligen ett oskrivet kapitel och de är bara den som kan besvara alla frågor. Men till dess ska jag Umgås med mina närmsta och må så gott jag kan.

 


Mina kommentarer
Postat av: Erika

Allt du kan göra är att lägga ner all energi du har på dig själv, och omringa dig med alla människor du håller kär. Men det kommer att gå bra det här, du är stark! All lycka och välmående Carro! Kram!

2012-01-11 @ 13:24:20
URL: http://eriikanu.blogg.se/
Postat av: Lentan

Du fixar det här bra gumman <3 älskar dig <3

2012-01-11 @ 14:16:07
Postat av: emma

klart du kommer fixa det här :) älskar dig och kram från julia:)

2012-01-11 @ 21:12:32
URL: http://saema.blogg.se/
Postat av: emma

klart du kommer fixa det här, du är ju en kämpe:) älskar dig och kram från julia:)

2012-01-11 @ 21:13:58
URL: http://saema.blogg.se/
Postat av: Ninni

Älskade unge, det här kommer att gå bra även om det blir kämpigt ett tag. Kom ihåg att jag alltid finns för dig. Kram från din Ninni

2012-01-12 @ 08:11:04
Postat av: Maria

Love u <3

2012-01-12 @ 15:02:56
Postat av: olivia

kämpa på! det kommer gå bra :) älskar dig ja!

2012-01-12 @ 16:23:16
URL: http://oliviabe.blogg.se/
Postat av: Sandra - mamma till två små troll

Älskade Carolina.

Det kommer gå bra, du är en kämpe! De har vi alla märkt. Du är saknad här på jobbet och vi tänker på dig hela tiden.



All din energi ska gå till dig själv och du ska omringa dig med de närmsta som ger dig stöd, kärlek och energi. Som du behöver. Var inte rädd för att prata eller be om hjälp med saker och ting om du känner för det.

Som sagt, all fokus på dig nu.



Massa kramar <3 Miss you!

2012-01-13 @ 09:25:15
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0