Från lyx till plåsterkåk.

Sista natten i lägenheten på ett tag för kl 13 blir de provtagning och sedan hemgång till hoo och i morgon bär de av mot Umeå och bahndling nr3. ( om nu mina prover ser bra ut) Dett är alltså dags att lämna min lyx vecka för sjukhus miljön ett tag.
Detta är verkligen blandade känslor. känns jobbigt att fara iväg och veta att man ska bo på sjukhuset i en vecka och allt de som hör de till, men samtidigt är de så sjukt skönt att få börja med sista behandlingen innan de är dags för operation. Men det är väl bara att gilla läget och acceptera sin verkilighet, antar jag. Får sitta och drömma om fina stränder och vackra vattenfall så kanske denna tid går lika fort som den här tiden som varit har gått.

Eftersom jag blir så rastlös att jag inte gör något vettigt längre ska jag idag lämna in alla papper så ska jag börja plugga matte C. så får se hur man komma klara av de. var ju ett tag sedan man höll på med mattematik nu...

nä nu är de dags att packa väskan och säga på återseende till min älskade lägenhet.

Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0