Spänd, orolig och nervös tjej

...... Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva.... Mina tankar snurrar och jag vet varken bu eller bä. Förra veckan var jag och tog AFP värdet, i morgon ska jag träffa doktor de flon för att göra en efterkontroll och få svar på värdet.

De sista veckorna har varit riktigt jobbiga, saker har på mint, datum och snön har påmint, allt har påmint... Vilket har blivit att min kropp spelar mig ett skvatt. Symtom jag hade för ett år sedan har jag även haft nu vilket gör att jag går och är orolig för jämnan, men jag VET att de måste vara min kropp och hjärna som bara åter upplever vissa saker.

Så får se om jag får grepp om alla tankar så jag får lite sömn inatt...


Mina kommentarer
Postat av: Anonym

Lillagumman . Du ska se att allt är bra, men jag förstår att du är orolig och det är helt normalt. Kom och hälsa på mig snart!! <3

2012-12-20 @ 20:09:14

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0