saken var den att...

Sitter just nu inne på mitt nya rum här nere i Barcelonetta. flyttade hit i fredags kväll så nu är jag inneboende hos 2 spanjorer och en syndamrikan(?) rätt skönt att bo 5 minuters gångväg till stranden. så jag trvis!


Hade även en så sjukt rolig kväll i fredags. Vanessa och josefin finns de nå härligare tjejer eller? älskar även min och josefins avslutning på kvällen, satt nere på stranden och kollade på soluppgången och åt jordgubbar! de är just sånna gånger man ångrar sig att man har varit för snål för att köpt en kamera....

men idag blir de reval och frestival och nån fika. även säga hekdå till emelie som åker hem till sverige i morgon :(

Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0