Första advent

Nu skulle jag ha tänt första ljuset med familjen, suttit och ätit gott inne i vardagsrummet framför en brasa och bara myst, istället ligger jag inne i mitt kalla, omysiga rum här i barcelona och börjar känna att hemlängtan sakta kommer.

men förutom den där längtan efter julstämmningn så tycker jag om att vara här i Barcelona, hade en riktigt rolig kväll i går, hemma fest hos vanessa för att fira linn som fyllde år. slutade med att polisen kom och avslutade allting så blev en så kallad "efterfest" hos axel och kalle istället. men en riktigt mysig kväll med härligt folk blev det iaf.

I morgon jobbar jag även min sista dag på One contact för åtminstonde detta år, komma sakna alla fina jobbarkompisar... men på kvällen laddar vi för shoko med stor bildsTV för att se el clasico, äta gott och öppen bar sen avsluta kvällen med nasty monday på apolo! Så nu blir de ALL IN ända tills jag far hem till mitt vinterland om mindre än 2 veckor!!

Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0