Förvirrad tjej

jag är kluven, kluven rakt på mitten.... jag längtar hem, men ändå vill jag stanna här. Jag saknar mina kompisar och familj så de gör ont inuti mig men ändå kan jag inte inte tycka om att vara här. Jag älskar helt enkelt livet här i Barcelona. Men ändå har jag så mycke drömmar jag vill uppfylla här och nu.
Det är nog de som är problemet med mig jag vill för mycke, jag drömmer för mycke och jag blir inte nöjd innan jag får de som jag vill.... äre därför jag kanke jämt är missnöjd???  kan så vara...

Men samtidigt lekerlivet, fått jobb i hammarn, dock en 50% tjänst, men bättre än inget alls. ska iväg och prata med dom nu när jag kommer hem... har ju ändå femti elva B planer bak i huvudet... för trotts allt så är ju jag en planerartjej fast jag älskar att leka att jag är spontan.... kanske är lite av båda, vem vet?!

nej uch vad flum jag är nu, men jag har 3 underbara dagar jag verkligen ser framimot nu....
Fika med Amelia och Evelina i morgon....
Ut och äta med Vanessa på Onsdag
Ut och äta med Elin på torsdag då jag ska bjuda henne på vårat favvo ställe + lite drinkar på kvällen...

Men saken är ju den att min sista tid här i Barcelona komma bli helt fulkomligt strålande! eller hur??! :D

Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0