Skiner som en sol

Sitter och väntar på pappa så ska vi fara in till Östersund och ta prover, så får se om jag får åka upp till Umeå på eftermiddag för behandling 5 eller om jag måste vänta en vecka eller så.

Hade en sjukt mysig dag igår, mådde riktigt bra i kroppen. Så jag åkte bort till Emma och hälsade på henne och barna. Julia och jag gjorde lite vårfint och planterade tusselago i sandlådan, hehe gullungen.
På kvällen åkte jag, Stellan och Johanna runt och kollade på majbrasor runt alla byar här omkring.
Alltså de är så sjukt skönt när jag fått tillbaka mina krafter så här pass mycke att man orkar röra sig och hitta på lite saker. Hoppas de här blir sista behandlingen så jag får må så här igen och då få fortsätta att bara må bättre och bättre. Åå känner att man skiner som en sol just nu och jag älskar den här känslan :)

Idag fyller värdens bästa mamma år också, GRATTIS <3


Mina kommentarer
Postat av: emma

Jätte kul attr träffa dig:) det värkade julia också tycka:) hoppas vi kan ses snart igen. Puss och kram

2012-05-05 @ 23:17:14

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0