Peppar peppar

Känns sjukt skönt att få va hemma en vecka till och inte behöva åka upp till Umeå fören nästa vecka. Har mått riktigt bra i kroppen nu dom sista dagarna. Dock vaknade jag i morse med ont i halsen, men ingen feber än så länge så jag håller alla tummar jag har att de inte blir något nu. Peppar peppar.
Idag kommer min pojke hem också, hatar att va ifrån han så här mycke som de blivit de sista månaderna. Men snart ska jag flytta in i vår lägenhet igen, så ska vi få hå tillbaka till de normala :)

Är sjukt le på dessa sprutor jag måste ta dagligen, komma bli riktigt kul att gå runt med bikini i sommar när man ser misshandlad ut på låren och ha ärr på magen och bröstet... Men sånt man får ta... Dock får jag ju välja sen att gå över till tabletter men isåfall kan jag glömma att spela må fotboll eller göra nå annat där man kan bli skadad eller ramla. Så vet inte vad som är bäst egentligen...


Mina kommentarer
Postat av: Mia

Tänk såhär; alla dessa ärr & fula märken är ett beviset hur jäkla bra & stark du egentligen är! Du har vunnit över så mycket, så mycket mer än vad vissa andra människor klarar av! Låt det inte de stoppa dig nu, du är vacker iallafall! Kram

2012-05-22 @ 07:31:19
URL: http://marialinden.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0