Jag förlorade mer än bara tid.

Igår var de dags för att spola porten och mäta AFP värdet (den som visar om jag har cancer) för första gången efter jag fick reda på att jag var cancerfri. Har varit sjukt nervös för att gå och kolla de just för att jag är så livrädd att hamna i samma situation igen. Ville verkligen inte behöva gå dit själv så är så sjukt glad och tacksam för att Jenniefer förljde med mig. Dock fick jag inte reda på värdet där då utan måste vänta en vecka. Så nervositeten fortsätter sitta i ett tag till då.
 
Ikväll tog jag och Stellan en lång skön promenad nere vid storsjön. måste ha blivit minst 4km. så de känns både i lår och vad redan. Men bra träning :)
 
Cancern tog inte bara tiden utav mig utan mycke mer och värdefullare.... Komma de någonsin bli som förut igen?

Mina kommentarer
Postat av: Mona

Vännen! Det blir nog aldrig som förut, du får försöka "starta om" tiden och göra något nytt värdefullt... *Kramar om*

2012-07-04 @ 22:09:51
Postat av: Anonym

Håller med föregående, det som varit är förbi men minnerna finns kvar, blicka framåt mot nya äventyr och bestig dom med stolthet. Du kan klara det mesta, bara viljan är riktigt stark!!

2012-07-04 @ 23:01:05

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0