UNDERBART!

Det är så otroligt UNDERBART, facking jävla fantastiskt. Äntligen ett positivt besked. ett värde som dom mäter som heter AFP, låg ifrån början på 18 600 (den ska ligga på 10 för att vara cancerfri) ligger nu på 500!!!!!!!

Det är så sjukt jäkla skönt så de går inte att beskriva. särskillt nu när man precis ska påbörja nästa tuffa behandling. Om något så är de verkligen de här man får energi och styrka av! Det går verkligen inte att sluta le, känner mig som ett barn som just fått en vit fin ponny!


"jag har fått min vita fina ponny" alltså nu måste jag ändra rubrik när magda börjar garva ifrån ingenstans och mobba ut min rubrik. ( som i själva verket var hennes påhitt till min text)


Mina kommentarer
Postat av: Erika

Jag är så glad för din skull Carro! Du är så duktig! Kämpa på!

2012-02-23 @ 10:59:42
URL: http://eriikanu.blogg.se/
Postat av: Johanna S

Åh va roligt Carro!:D Superglad för din skull!

2012-02-23 @ 11:17:37
Postat av: westberg

Åh vad jag ryser när jag läser att du var så himla glad! Vad bra och vad glad jag blir för din skull! Massa kramar!! :) <3

2012-02-23 @ 18:44:03
URL: http://westbergjohanna.devote.se
Postat av: Sandra - mamma till två små troll

Gud vad underbart tjejen!! Är så glad för din skull.

Kämpa på!! Du är grym!

2012-02-27 @ 12:17:46
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Ingebritt

Jag visste att det skulle gå bra och vet också att det går bra i fortsättningen! Du vet Carro vad jag tror och är så glad för din skull.

Många kramar till dig min goa gulliga Carro och ett jättegrattis idag på din 21-årsdag!

2012-03-24 @ 12:59:37

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0