Denna vecka har jag levt i ren lyx. i söndags blev de kålbullegrillning och skoter körning med dom som står närmast hjärtat. på kvällen blev de stan och kolla på grabbsen som spelade innebandy match, sen har jag varit i stan hela veckan, pysslat på i lägenheten och träffat massa underbara vänner. idag blev de lite besök på mitt andra hem(sjukhuset) provtagning var de som stod på schemat för denna gång. fick då den smarta iden att dom kunde sätta in nålen till portacaten redan idag och ta proverna där ifrån så slipper jag bli stucken i morgon också då jag ska få cellgifter  men med min vanliga tur så villle inte den där apparaten dom har oppererat in i bröstet på mig sammarbeta så blev ändå tvungen att bli stucken i armen. men varför grina över spild mjölk, slipper ju bli styucken to möra fan! för att trösta mig själv och släppa tanken att jag är en vandrande nåldyna så drog jag med mig min fru stefan och min man Lentan och köpe en säng! fy fan vad guddomligt skönt jag ska sova i natt.

Detta kanske inte låter som lyx i era öron, eftersom de är som en helt vanlig vardag. men för mig är de som att jag är i hemmilriket. Om  man räkna bort dagens besök på plåsterkåken så har jag äntligen fått levt mitt vanliga liv och jag kan inte säga något annat är att jag njuter av varje sekund just nu!

Mina kommentarer
Postat av: Mannen Lentan!

Du va duktig på sjulhuset och hade de funka med prover ur porten så hade det vart en bra ide ;-)



Sängen va jätte snygg!



Pusd

2012-02-17 @ 09:46:36
Postat av: Elin

<3 du är ju min drömtjej du, glöm aldrig det :) love you

2012-02-17 @ 22:42:29
URL: http://endelavelin.blogg.se/
Postat av: Mona

Vad skönt att du haft en "vanlig" vecka. Vardagslivet är inte att förakta när det snurrar på runtomkring en... Kram o. kämpa på!

2012-02-18 @ 10:03:53
URL: http://monizz.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0