Bita ihop och hålla huvudet högt

I tisdags blev de akuten igen, hade feber så blev inlagd när jag kom fram då jag inte hade nå immunförsvar. Fick besöksförbud och kan man säga något annat än att de var förbannat tråkigt att sitta och stirra på samma fläck? Men i söndags hade jag fått tillbaka immunförsvaret och ingen feber så fick fortsätta med att äta antibiotika hemma istället.

I måndags åkte jag in till Östersund igen till min älskade lägenhet. Jag och stellan visade våra skills i köket och gjorde inbakad ytterfläskfele. Sjukt gott, sen blev de mys hela kvällen. Riktigt mysigt att fara in under kvällen. Hade inte sovit i lägenheten på jätte länge och Stellan hade jag inte fått träffat på en vecka.
Nu har jag precis packat allt. Sitter i soffan och vänta på de andra så styr vi mot Umeå och kur nr 2 med cellgifter. Kan ju inte säga att man far med ett glädjeskutt men den gör de gott i min kropp iaf. Bara att bita ihop och hålla huvudet högt.

Mina kommentarer
Postat av: Mona

Sänder en styrkekram...å du, tänk på att om man biter ihop för hårt så kan käkarna låsa sig tssss

2012-02-01 @ 22:19:27
URL: http://monizz.blogg.se/
Postat av: Ninni

Här kommer en till styrkekram, i tanken är jag med dig hela tiden. <3

2012-02-02 @ 09:09:30
Postat av: Sandra - mamma till två små troll

Tänker på dig!! Skickar massor med styrkekramar!



Du är stark.

2012-02-06 @ 11:17:19
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0