Ett år sedan...

Idag är de ett år sedan jag fick första magsmärtorna, mins att den morgonen var vi hemma i hoo och mamma hade bakat te kakor. Men inte ens sensommar jag älskar kunde jag få i mig, låg på soffan i fosterställning hela dagen med smärtor jag inte kan koppla till att jag hade haft tidigare.... Efter den dagen fortsatte de bara och blev värre och värre...

Känns sjukt att de redan gått ett helt år, för på ett sätt så känns de som att de var igår, men på ett sätt så känns de för hundra år sedan och att jag alltid levt med detta.

Men med dagen i ära så ska jag till mitt älsklingsställe.. Sjukhuset... Dags att ta AFP värdet. Och nästa vecka på lucia får jag veta på de och även göra en kontroll. Kan säga att jag är sjukt nervös och kroppen spelar ett skvatt hela tiden.

Nä dags att tvinga kroppen att flytta sig ifrån sängen så jag kommer iväg någon gång..


Mina kommentarer
Postat av: Maria

Kommer gå bra älskling <3

2012-12-05 @ 17:57:37

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0