De var ju nu jag skulle få må bra

Precis bäddat ned mig i sal 1. Fick feber nu ikväll så var bara att packa väskan och köra in mot stan och sjukhuset. Jag orkar verkligen inte med det här längre, när ska allt vända och bli bra?
Jag hoppas verkligen att denna feber försvinner under natten så jag får åka hem i morgon! de är ju dom här dagarna jag ska få vara hemma och må gott. Inte ligga med feber i en sjukhussäng.
Nu har Stellan redan lyckas somna och jag borde verkligen försöka med de jag med.


Mina kommentarer
Postat av: Anonym

❤❤❤❤❤❤❤

2012-04-22 @ 05:45:18
Postat av: Kusin V

Ville bara säga att även om jag inte hör av mej eller att vi ses så tänker jag på dej och håller tummarna för att allt ska gå bra! ( du vet bergodalbanan som går upponer, just nu befinner du dej nog där upponer och den har stannat för en stund. Men snart kommer dej att dra iväg igen, fort upp mot nya kurvor, toppar och bottnar. Men den stannar ALLTID på ett plant ställe, snart är Vi/Ni/Du där. Och du...Det är OK att skrika, gråta, skratta under färden. Gör det som känns rätt för stunden) Kram och hoppas du fatta detta,,vet ej om jag gör det? :) hihi

2012-04-24 @ 07:24:47

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0