For a while, if you don't mind, let me be myself

Jag är verkligen skit kass på att skriva här, riktigt tråkigt faktiskt då de är riktigt kul att gå tillbaka och läsa och minas. Så vad har hänt nu på den senaste tiden då?

Få se här nu, Jag har sagt upp mig ifrån jobbet på posten och även slutar jag jobbet på ungdomsgården nu sista maj och jag sa även där ifrån att jag inte ville fortsätta till hösten. Så nu blir de alltså en ny omstart i mitt liv första juni då jag ska börja på fujitsu i stugund.
Detta känns alltså både bra och dåligt. Det känns verkligen skit tråkigt att lämna posten, de är första jobbet jag verkligen har trivs på, men jag kan inte klara mig på ett 50% jobb, måste ju vara vuxen jag med och förstå de.
Men ska ju självklart bli kul på nya jobbet, så de ser jag faktiskt framimot :)

Ja vad har hänt mer då? C1(stern) och C2(jag) tog en tripp till vemdalsskalet och forum i Lördags, vilket var en sjukt rolig dag/kväll/morgon! hade så fruktansvärt roligt. så nu taggar vi redan nu för höstforum!!!

Annars händer de inte mycke, jobbar för jämnan känns de som, tränar och springer runt på stan med mina fina vänner. i veckan har de ju varit ritkigt fint väder så i måndags blev de en heldag ute i solen vilket var riktigt skönt. så sommarn är väldigt efterlängtat nu iaf.

haha, nu när jag satt och kollade igenom gamla bilder sedan sommarn 2010 så måste jag bara lägga upp lite egobilder som elin tog på mig en dag då vi tog en cykeltur ner på stan, fikade på tant anki och fröken sara, och sedan lite myshäng nere vid vattnet.. de var iaf en sjukt härlig dag. dock har jag inte fått nå finabilder på snyggelin ifrån den dagen, måste be henne skicka lite :) å vad jag saknar min lilla fina underbara elin. men snaaaart kommer hon hem till mig, då ska jag aldrig släppa henne, saknar ju henne så förbannat mycke!



Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0