Oh breathe, just breathe.

Ja vad säger man, tjugo hela år... känns som vanligt, en gnutta åldersnojja. Kan inte påstå att de känns som att jag fyller år, har igentligen ingen lust att fira de alls, men på lördag ska jag försöka vända mitt humör, firra detta med mina finaste och hoppas på en kanon kväll.. har ändå haft en jätte mysig dag med familjen, blev bjuden på hov av mamma och pappa på lunchen, mysfika när vi kom hit till hoo, fick ett väldigt fint bidrag till min resa jag ska göra till våren och en dags spa av systrami..

I morgon beger jag och familjen oss till ånge för att ta farväl av min älskade morbror. de känns tungt. har gruvat mig inför de här länge nu, vet inte alls hur man hanterar sånna här situationer, vet inte hur jag ens ska hantera hela situationen över huvudtaget, hänt alldeles för mycke de senaste året...

slänger upp lite bilder iaf sedan helgen då jag och Stern tog en heldag med skotrarna och mådde gott i finvädret på bollsjön och uppe vid hammarstrandsskylten :)


Mina kommentarer
Postat av: emma

svar: Gud vad hemskt! Jävla cancer... :(



Det skulle vara jätte mysigt med en fika på stan ♥

2011-03-26 @ 11:34:09
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/
Postat av: EmbLeM

Stort grattif igen! :) Tänka sig att jag hittade mig till din blogg :P

2011-03-30 @ 23:05:12
URL: http://emblems.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0