Gnor och knakar

Onsdag, mitt i veckan och redan helt slut i kroppen.
Nu har lilla Carolina för många bollar i luften.. helt slut i kroppen och svamlar på mer än vanligt.

Dock går ju jobbet på posten galant och jag trivs som fisken i vattnet, lika mycke som jag trivs i lilla Östersund. sjukt skönt att bo nära alla fina.

Har även också fått huvudansvaret på fotbollskolan i år. så nu har första grund beställningen gått iväg, så nu är jag på banan igen på den fronten iaf.

ja vad säger man, allt gnor på fast de inte är lika lätt som de är sagt att ha två halvtidsjobb med 10 mils melllan. men varför klagar jag igentligen? ska ju va glad att jag har jobb.

nä nu ska jag vänta på lilla Stefan K Eriksson och åka bort till Nicke på lite fika innan klockan bli för mycke. Tidig kväll må de bli för fröken Larsson i kväll...


Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0