Galet nöjd tjej

Efter jobbet idag var jag iväg och hälsade på min kompis på sjukhuset. Så roligt att träffa henne och kan säga att de var glada nyheter hon kom med. dom hade kunnat opererat bort hela tumören, Så nu får hon vänta 1,5 vecka för att se vad dom säger om hon måste ha någon behandling eller inte! Men de va sjukt skönt att få höra de glädjande beskedet.

Måste bara lägga upp mitt fina resultat efter gårdagens springrunda (i torsdags). 8km kändes verkligen långt borta så kunde faktiskt klappa mig själv på axeln efter att ha sprungit hela 8.3km!!
Visst komma de bli annorlunda att springa kälagottet eftersom de blir mer backar och terräng. Men man ska alltid vara positiv och ha rimliga mål. Och mitt var att ta mig igenom de på bästa sätt som möjligt. (Vet att jag tjatar om de men de är som en peppning för mig, att inte ge upp utan komma ihåg varför jag gör de här).


Mina kommentarer
Postat av: Magdalena

Halloo.. ta å uppdatera lite så jag har nått att läsa här på jobbet :-)

2013-08-29 @ 14:57:53
Postat av: emma

Håller med Magdalena.. uppdatera lite :) hihih

2013-09-23 @ 21:43:29
URL: http://emmaasandstrom.blogg.se

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0