Farväl Tingsgatan!

Jaha, de var sista natten i lägenheten då. Idag flyttar vi ut de sista möblerna ifrån lägenheten och sedan har vi några dagar på oss att göra den skinande ren. Känns inte alls roligt att flytta härifrån. men de är bara en månad nu vi får bo i flyttkartonger sen får vi vår nya lägenhet. Och denna gång är de ett förstahandskontrakt, vilket är sjukt skönt! Och denna gång kanske vi får bo i  lägenheten lite längre. Denna lägenhet han vi ha precis ett år, men han aldrig göra den hemtrevlig då de bara tog 2 månader innan jag blev sjuk och när jag blev frisk igen så ringde dom och sa att dom skulle sälja den. Så ska bli skönt med första handskontrakt då vi själva får bestämma när vi vill flytta ut. 
 
Farväl Tingsgatan!


Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0