Från sjukhussängen

Ja ännu en morgon man vakna upp i sjukhussängen. Immunförsvaret nere på 0 så ligger isolerad ifrån övriga värden. Riktigt kul. Men jag har tur iaf att min fina pojke är här hos mig! Men kan ju inte påstå att man är på de bästa humöret och tycker att livet är en dans på rosor. Är riktigt less på sjukhusmiljön nu. TA MIG HÄR IFRÅN!!!!

Tror Stellan är minst lika less som mig att vara här eftersom han klev upp i natt och säger: jag ska hå hem. I bara kallingar och tröja. Men efter mycke om och men fick jag han att vakna till och han gick och la sig igen. Haha.

Väntar nu på att Dr. Krondahl ska komma in så jag får svar på alla fråge tecken...

Jag saknar mitt hår och min lillgumma :(


Mina kommentarer
Postat av: emma

stackars dig gumman! hoppas du får åka hem snart!<3

2012-04-24 @ 13:21:54
URL: http://saema.blogg.se/
Postat av: Ninni

Näe gumman, det här behövde du inte. Hoppas du hinner komma hem och må hyfsat några dagar innan du ska till Umeå igen. Varmaste bamsekramen! <3

2012-04-24 @ 19:25:56
Postat av: Johanna

Carro saknar dig med!

Men du va väl endå inte tvungen att just he upp den bilden ;)

2012-04-24 @ 21:48:41
URL: http://joispois.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0